środa, 1 marca 2017




Cześć kochani!

Tak Tak, to mój pierwszy post. Od dzisiaj zaczynam przygodę z blogowaniem. Jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało i czy uda mi się w jakimś stopniu zachęcić Was do częstszego zaglądania tutaj, niż tylko "przypadkiem" #challengeaccepted 😼 Póki co wszystkiego się uczę, więc musicie być wyrozumiali! Mimo to zapewniam, że wszystkie opinie i wskazówki będą bardzo mile widziane!

Przybliżę Wam temat swojego bloga, otóż jest nim amatorska fotografia (jeszcze amatorska). Uwielbiam również próbować swoich sił  tworząc, według mnie, fajne rzeczy telefonem. Będziecie obserwować moje postępy. Postaram się wrzucać tutaj ciekawe inspiracje jak i moje prace. Zobaczycie różnych ludzi, różne miejsca, uchwycone chwilę oraz przydatne  tricki i fajne rzeczy. Jeszcze jest jeden temat nad którym pracuje, ale nie jestem pewna czy jest dość fajny na bloga. Od czasu do czasu napiszę coś od siebie (jak już bardziej się w to wkręcę, tak żeby nudno nie było 😸 a zrobię wszystko żeby nie było!)

Przed Wami moje pierwsze zdjęcia, które przedstawiają moich przyjaciół 🙌  
Dodam, że wszystkie były robione telefonem i przeszły przez instagram.. dlatego jakość może nie jest najlepsza, ale na przyszłość postaram się tego uniknąć 👀


















Instagram