sobota, 11 marca 2017




Dopiero zaczęłam prowadzić bloga, a już go zaniedbałam..  po pierwszym poście. Najwyższa pora to naprawić 😇  Tematem tego wpisu jest "kreatywność inaczej".
Dodam, że pierwsze z zamieszczonych przeze mnie zdjęć było jednym z najlepszych i zdobyło nagrodę w misji, na portalu EyeEm (aplikacje pobieracie za darmo, zachęcam wszystkich do skorzystania z niej, ponieważ  można wygrać naprawdę niesamowite nagrody i przy tym zdobyć się na odrobinę kreatywności). Tak właśnie, to wszystko dzięki wykorzystaniu lupy! Co Wy byście wykorzystali? Rozejrzyjcie się! Może właśnie dzięki jakiemuś przedmiotowi i wy coś osiągniecie! To dotyczy każdej dziedziny. Twórzcie, kombinujcie, nie bójcie się! 



Wiem, że nie jest to jakieś wybitne osiągnięcie ale dla mnie i tak wow, biorąc pod uwagę ilość nadesłanych prac.. 7000, robi wrażenie, co?  

Szczerze mówiąc myślałam, że prowadzenie bloga jest o wiele łatwiejsze. Te wszystkie ustawienia, szablony, układy.. można się pogubić. Mam nadzieję, że z czasem zrobię postępy i we wpisach będę mogła się czymś interesującym pochwalić. Póki co mam ambicję, zamierzam zrealizować plany i spełnić swoje marzenia. Trzymajcie kciuki! Postaram się dodawać chociaż jeden post na tydzień 💪 Życzę Wam udanej sobotniej nocy 💀 a już teraz zapraszam na kolejny wpis, który dotyczyć będzie instax'a mini 8. 
Trzymajcie się!












Instagram