środa, 22 marca 2017



hej hej!
Kalendarz pokazuje 22.03, a więc i ja postanowiłam odświeżyć trochę bloga i przywitać Was w wiosenny sposób. Tęsknicie trochę za ciepłem? Ja bardzo. 

Dzisiaj przeglądałam stare zdjęcia z wakacji, parę lat mniej, parę kilogramów mniej. Muszę sobie trochę ponarzekać #kobieta. 👀
A jak tam wasze postanowienia noworoczne? Tak tak.. trochę czasu od stycznia minęło, niestety. Pocieszę was, nie jesteście same - kiedy moja siostra leciała na siłownie, ja przekręcałam się na drugi bok. 😃  Trzeba się zmobilizować, bo już niedługo wiosenne plenery, a po nich? Upragnione lato 💕
Odkąd pamiętam należę do grona zmarzluchów, a dzisiaj jest mi wyjątkowo zimno. Właśnie dlatego postanowiłam przybliżyć wizję wakacji!
Lecicie gdzieś w tym roku? Macie miejsce, które od zawsze chcieliście zobaczyć? Albo takie, do którego chcecie wrócić?
To jest czas, na który czekam cały rok! Mogę odpocząć, odstresować się, wyciszyć... zero problemów, tylko słońce, plaża i przejrzysta woda.
Zawszę robię masę zdjęć. Później do nich wracam.. oj jest co wspominać!
Oby już było coraz cieplej, miłego dnia Wam życzę!

rozmarzcie się tak jak ja hihihi 👿


















Instagram