wtorek, 14 marca 2017




Jak już pewnie widzieliście.. zmieniłam nazwę bloga. Wiem, że ten post miał być o czymś zupełnie innym, jednak zapomniałam zabrać instaxa do akademika. Musicie mi to wybaczyć. Ostatnio dużo myślałam czy nazwa "Pani obiektywu" jest odpowiednia. Doszłam do wniosku, że mam zbyt wiele pomysłów na bloga, a ta nazwa w pewien sposób mnie ograniczała. Długo kombinowałam i oto ona! Mam nadzieje, że zostanie pozytywnie przyjęta. Dzisiaj skończyłam zajęcia dosyć wcześnie bo o 09:26. Dzięki temu pojawił się nowy post.

Od jakiegoś czasu przestałam używać prostownicy (nie licząc paru wyjść, no nie mogłam się powstrzymać😏), ponieważ miała ona bardzo zły wpływ na kondycje moich włosów. Od zawsze chciałam żeby były długie i zdrowe. 




Coraz częściej stawiam na taką fryzurę. Zawsze myślałam, że nigdy nie nauczę się robić tych warkoczy.  A teraz? Teraz idzie mi coraz lepiej. Wbrew pozorom to nie jest takie trudne. Kiedyś uda mi się zacząć wyżej i dojść do perfekcyjnego przedziałka 💇 chociaż taki messy też nie jest zły.
Oczywiście do tego cały zestaw pielęgnacyjny... szampon, odżywka, wcierki, jedwab. 
A jakie są wasze sposoby na długie i piękne włosy? 

Powiem szczerzę, że lubię takie "zabawy" na głowie. Od czasu do czasu postaram się wrzucić jakieś ciekawe inspirację. 

Miłego dnia Wam życzę! 💋

Instagram