wtorek, 4 kwietnia 2017





Czy zawsze musi tak być, że jak na czymś najbardziej nam zależy i chcemy jak najlepiej to wszystko wychodzi źle?  Znowu zmieniłam nazwę. Mam nadzieję, że przy tej już zostanę. Czuję, że tym razem jestem zadowolona.. może to dlatego, że jest prawie 3 w nocy i wreszcie się położę? Zobaczymy rano czy dalej będę miała takie samo zdanie. Ważne, że próbuje, nie chce stać w miejscu 💀

Moja opinia po tuleniu podusi.....

Minęło parę godzin i chyba tak już zostanie! Bądźcie dumni!

Czas na przyjemniejszą część mojego nowego wpisu. Kto z was uwielbia robić zdjęcia? ✋
Tak, widzę ten las rąk. Nie każdy z nas inwestuje w lustrzankę czy ma akurat swój sprzęt przy sobie, kiedy widzi coś co by chętnie uwiecznił. Właśnie w takich sytuacjach przydałby się telefon z dobrym aparatem. Każdy wie, że bez telefonu to jak bez ręki. Długo szukałam takiego, który spełniłby moje oczekiwania, najbardziej zależało mi na dobrych zdjęciach. Powiem Wam szczerzę, że znalazłam! Nie zamieniłabym go na żaden inny. Dzięki niemu mogę bawić się w mobilną fotografię i wcale nie jest to Iphone czy Samsung. Mowa tu o Huawei P9 , skradł moje serce! Póki co nie znalazłam żadnych wad, prócz jednej.. wyszedł P10. W bliskiej przyszłości nie będę się przerzucać, ale nie wykluczam, że kiedyś to zrobię. Może wtedy będzie jeszcze nowszy? Zobaczymy. Polecam serdecznie, jest niezawodny.  Jeśli macie jakieś konkretne pytania odnośnie tego telefonu albo innych tematów, które Was ciekawią, piszcie śmiało w komentarzach! Załączam kilka zrzutów żeby pokazać Wam możliwości aparatu. 



przykładowe zdjęcia (więcej na moim instagramie): 




 








     


Dla miłośników selfie i snapchata też coś mam:



Tak jak już pisałam.. jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach! Możecie anonimowo! 
Czekam na Wasze opinie! Miłego wtorku 👌







Follow my blog with Bloglovin

Instagram