wtorek, 11 kwietnia 2017


 Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z postem o tematyce pielęgnacyjnej. Należę do osób, które posiadają bardzo wymagającą, mieszaną cerę. Jest to dla mnie duży problem. Taka skóra ma swoje dobre, jak i złe dni. Nie wolno zapominać o systematycznym, ciągłym dbaniu o nią, dokładnym oczyszczaniu, usuwaniu makijażu oraz nawilżaniu. Wbrew pozorom cera mieszana jest bardzo delikatna i wrażliwa. Zauważyłam, że moja, dodatkowo przyzwyczaja się do kosmetyków, częściej droższych, niż tańszych. Powoduje to, że jej kondycja bardzo mnie zawodzi, zwłaszcza kiedy w grę wchodzi brak snu, złe odżywianie (czekolada, fast foody), stres, 7 dni zagłady itd. 👎 Jakiś czas temu zainwestowałam w serie wybielającą Pharmaceris, na blizny i przebarwienia. Szybko odkryłam, że są to bardzo dobre kremy, jednak najpierw powinnam pozbyć się problemów i zając się pielęgnacją, a dopiero później walczyć z przebarwieniami. Postaram się przestrzegać tych złotych reguł odnośnie dbania o buzie zarówno pod względem zewnętrznym, jak i wewnętrznym. Dla chcącego nic trudnego! Z tego miejsca chciałabym gorąco polecić Wam kosmetyki Selfie project. Póki co sprawdzają się u mnie rewelacyjnie! W mojej kosmetyczce na stałe miejsce znalazł: żel  do mycia twarzy, płyn micelarny, lekki krem matująco nawilżający oraz ultra oczyszczające plastry na nos. Jestem pewna, że niedługo skoczę do rossmanna po więcej! Nie powinnam dotykać buzi rękoma, ale jest teraz taka gładka, że nie mogę się powstrzymać! 👶 Jedyny minus jest taki, że płyn micelarny lekko podrażnia powieki. Moje są wyjątkowo delikatne, dlatego sądzę, że nie u wszystkich wystąpi taka reakcja. Mam ogromną nadzieje, że moja twarz nie przyzwyczai się do tych cudeniek.  Nie żałuje, że sięgnęłam po nie.. wręcz przeciwnie, jestem bardzo zadowolona! Nie możemy zapominać, że każda cera reaguje inaczej. Obejrzałam i przeczytałam wiele obiecujących recenzji, wielu kosmetyków, które niestety u mnie się nie sprawdziły. Może któryś z produktów mi nie pomoże, nie wykluczam tego, ale póki co jestem pozytywnie nastawiona. Po dłuższym stosowaniu wrócę do was z pełną recenzją. ✌ A jakie są wasze doświadczenia związane z tą marką? Polecacie jakieś fajne produkty do pielęgnacji?

spodnie - sinsay 59,90
killys pędzel z profilowaną rączką (do podkładu) - rossmann 24,99
wszystkie produkty selfie project - rossmann
plastry 9,99
płyn micelarny 11,99
żel do mycia twarzy 13,99
lekki krem 15,99
AA beauty primer 360 - rossmann 29,99
rimmel stay matte - rossmann 26,79 - na promocji 19,99














Instagram