piątek, 21 kwietnia 2017



Kochani, przychodzę dzisiaj do was z dosyć ciekawym postem. Możliwe, że wszystkie wymienione przeze mnie aplikację będą większości z Was dobrze znane, aczkolwiek pomyślałam, że będzie to przydatny wpis dla osób, które dopiero szukają swojego wymarzonego edytora. Prowadzicie bloga? Instagrama? Albo jakikolwiek inny profil na portalu społecznościowym i marzycie o jednolitym stylu? Chcecie żeby wasze zdjęcia były bardzo jasne i przejrzyste, a może od zawsze podobały Wam się profile mające w sobie coś innego, jakiś klimatyczny efekt.. Jeśli tak to dobrze trafiliście! Nie potrzebujecie Photoshopa czy drogiego sprzętu, aby Wasze pracę zachwycały. Wystarczy odrobina wyobraźni, trochę samozaparcia i czas na odkrycie możliwości niepozornie wyglądających aplikacji. Sama często używam tylko trzech edytorów, nawet do zdjęć plenerowych. Brzmi nieprofesjonalnie? Ważne, że ja jestem zadowolona i osoby znajdujące się na zdjęciach. Nic tak nie cieszy, jak uśmiech na buzi modela/modelki po zobaczeniu efektów współpracy. Te aplikacje przydadzą się Wam również do sfotografowania i obróbki (zdjęć) waszych stylizacji, kosmetyków czy jedzenia. Przejdźmy do konkretów - 👉 VSCO 👉 SNAPSEED 👉 BESTIE. Wszystkie są w pełni darmowe (w VSCO istnieje możliwość dokupienia filtrów).



👇 BESTIE - najlepiej sprawdza się jeśli chodzi o selfie i portrety. Wiele możliwości, m.in.: retusz, ukrycie niedoskonałości, czy podkreślenie naturalnego piękna. + naprawdę ciekawe filtry.



                                               
👇 SNAPSEED - aplikacja wielofunkcyjna i przystosowana do wszystkich gatunków zdjęć. Zachwycające narzędzia plus odrobina kreatywności i możecie stworzyć coś, co wywoła podziw wśród waszych znajomych. To właśnie ta aplikacja sprawi, że Wasze zdjęcia będą jasne i przejrzyste albo klimatyczne, jak kto woli.





👇VSCO - tego edytora chyba nie muszę nikomu przedstawiać; najbardziej znany i chyba najczęściej używany. Wisienka na torcie, przy obróbce moich zdjęć. Nic dodać, nic ująć.



+ dla fanów kolaży, obramowań, tekstów itp. również coś ciekawego wypatrzyłam 👇APRIL




Pobierajcie i piszcie jak Wasze wrażenia! A może Wy chcecie pochwalić się jakimiś ciekawymi aplikacjami, których sami używacie? Wolicie jasne i przejrzyste zdjęcia czy stonowane i klimatyczne?

Zapomniałabym.. Żałuje, że nie dodałam nic o tematyce świątecznej, ale za późno o tym pomyślałam. Tak czy inaczej życzę Wam wszystkiego dobrego! Dobrze, że takie święta z toną jedzenia są tylko dwa razy do roku, bo szczerze powiedziawszy mam już dość 😹


Instagram