sobota, 3 czerwca 2017


Cześć, tęskniliście? 😈 Wiem, że dawno mnie tu nie było. Niestety mam wiele spraw na głowie. Sesja nadchodzi wielkimi krokami, eseje same się (niestety) nie napiszą, a praca sama nie przyjdzie. Skoro niedawno był dzień dziecka to i ja postanowiłam uczcić to ważne święto i postawić na trochę lenistwa, a co mi tam! Każdemu się czasem należy.  Wyspałam się za wszystkie czasy. Pomyślałam, że to odpowiedni moment na napisanie nowego wpisu. Zapowiadałam wam sesje ze śliczną Moniką! 😻 Obiecałam i nie rzuciłam słów na wiatr. Oceniajcie efekty, osobiście jestem zachwycona. Tego dnia i ja wcieliłam się w rolę modelki, więc pochwalę się również swoimi zdjęciami. Monika wzięła ze sobą bańki i poczułyśmy się jak dzieci. Już planujemy następne kreatywne wyjścia. 











Tak to była piękna Monika! A teraz jej twórczość: 










Bomberka & spodnie - SINSAY
zegarek - CROPP

Instagram